Reklamační řád
Dorazila Vám zásilka poškozená?
Každou zásilku se snažíme pečlivě zabalit do nových kartonových krabic, používáme výplně. Přesto se může stát, že zásilka dorazí poškozená.
Proto doporučujeme při převzetí balíčku zkontrolovat neporušenost obalu. Převzetím zásilky od dopravce (doručovatele) stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad a v pořádku. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo dopravci, doručovateli či personálu na výdejním místě Zásilkovny a sepište zápis o škodě. Zásilka nám bude ihned navrácena a my Vám zašleme novou.
Pokud zjistíte, že je obsah zásilky poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte nás o tom a to nejpozději následující den po převzetí od dopravce. Uveďte prosím číslo objednávky a číslo balíku (to najdete přímo na štítku přepravce na krabici). Dále prosím uveďte seznam poškozených věcí. Po nahlášení reklamace zásilku nevyhazujte, my Vás budeme kontaktovat a sdělíme jak dále postupovat!
Kontakt: phyto@phyto.cz
Telefon: +420 582 334 321
Obdrželi jste špatně zaslané zboží?
V případě, že jste obdrželi jiné zboží než jste si objednali, kontaktujte nás na e-mailu: phyto@phyto.cz či telefonicky (+420 582 334 321). Vše zkontrolujeme a vyřídíme co nejrychleji.